Тема №1 Людина ( 8 год)
1. Неповторність кожної людини.
Єдність несхожих. Гостинні хатини. с. 5-10
2. Життя людини —найбільша цінність.
Преремога над драконом. с. 11-14
3. Людське “Я”.
З чого складається наше”Я”. У чому виявляється людське “Я”. Експеримент зі шматочками зефіру. с.15-21
4. Великі вчені. Великі відкриття. Приручення тварин. Мідні цвяхи. с. 21-27
5. Історії досягнень.
Великі винохідники. Китайці - великі винохідники. Дельтоплан. с. 28-35
6. Досягнення людства.
Спорт. Культура. Незвичайна олімпіада. с. 36-41
7. Обговорення можливостей досягнення успіху. Можливості людей в досягненні успіху. “Перший диктант”. с.42-48
8. Тест “Перевір себе”. с. 49-50
1. Неповторність кожної людини.
Єдність несхожих. Гостинні хатини. с. 5-10
2. Життя людини —найбільша цінність.
Преремога над драконом. с. 11-14
3. Людське “Я”.
З чого складається наше”Я”. У чому виявляється людське “Я”. Експеримент зі шматочками зефіру. с.15-21
4. Великі вчені. Великі відкриття. Приручення тварин. Мідні цвяхи. с. 21-27
5. Історії досягнень.
Великі винохідники. Китайці - великі винохідники. Дельтоплан. с. 28-35
6. Досягнення людства.
Спорт. Культура. Незвичайна олімпіада. с. 36-41
7. Обговорення можливостей досягнення успіху. Можливості людей в досягненні успіху. “Перший диктант”. с.42-48
8. Тест “Перевір себе”. с. 49-50
Тема №2. Людина серед людей (8 год)
9 Єгипетська піраміда-символ спільної праці людей. Слон у темній кімнаті. с.51-54
10 Роль спілкування у житті.
Особистісні якості, що допомагають і заважають об'єднанню людей.
с. 60-69
11 Обговорення різноманітних ситуацій.
Культура взаємин у сім'ї. Культура взаємин у школі, на вулиці. с. 70-73
12 Культура поведінки.
Правила етикету. с.70-73
13 Правила поведінки у гостях.с.74-76
14 Людські чесноти. Людські цінності й життєві цілі. с.77-83
15 Уникання конфліктів з іншими людьми.
Позитивні риси людини. с. 84-93
16 Недоліки людини. Тест “Перевір себе”. с.94-101
Тема №3 Людина в суспільстві (8 годин)
Тема №3 Людина в суспільстві (8 годин)
17
|
Ознайомлення з
громадянськими правами й обов'язками (стр.69-72)
|
18
|
Основні
символи держави (с.72-76)
|
19
|
Турбота
кожного про оточення. Люди навколо мене (с.76-81)
|
20
|
Турбота
кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля (с.81-85)
|
21
|
Турбота
кожного про культурну спадщину (с.85-89)
|
22
|
Приклади
правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння (с.
90-93)
|
23
|
Моделювання
різних соціальних ролей (учень-учитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер...).
Подорож містом майстрів. (с.93)
|
24
|
Узагальнюючий
урок з теми «Людина в суспільстві». Тестова робота
|
Тема №4 Людина і світ (11 годин)
|
|
25
|
Земля -
спільний дім для всіх людей. (с.100-102)
|
26
|
Різноманітність
культур і звичаїв народів (с. 103)
|
27
|
Україна на
карті світу. (с.107-110)
|
28
|
Уявні подорожі
в інші країни.
Навчальний проект «Ми мандрівники» (с.111)
|
29
|
Найближчі
сусіди України. (с.112)
|
30
|
Подорож до
Польщі, Великої Британії (с. 113-115)
|
31
|
Подорож до
Китаю, Індії ( с.117-119)
|
32
|
Співробітництво
людей із проблем збереження природи і життя. Усім світом
охороняємо природу і природні багатства.
(с.121-124)
|
33
|
Внесок кожної
людини у збереження різних культур і природних багатств. Усім
світом охороняємо культури різних народів. (с.125-131)
|
34
|
Внесок українців
у винаходи людства, інші досягнення (науці, культурі, спорту). (с.132-134)
|
35
|
Узагальнюючий
урок з теми «Людина і світ». Тестова робота.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий